stars cannot shine without darkness


Jako mi je žao što nisam objavila nijedan outfit post u skorije vreme, ali veoma sam zauzeta oko polaganja maturskih ispita i priprema za prijemni za fakultet, tako da nikako da stignem da uslikam neku kombinaciju. Obećavam vam da ću redovno objavljivati outfit postove čim završim sve te obaveze.
Inače, kada sam kupovala materijale za šivenje maturske haljine (napokon je gotova!), kupila sam i po desetak nitni raznih boja i oblika, uključujući i ove zvezdice koje su mi se mnogo dopale. Tačno sam znala gde želim da ih stavim čim sam ih videla.
Iako su mnogi od vas sigurno već upoznati s ovim projektom, neće škoditi da dam ideju nekima koji se time nisu bavili. Veoma je jednostavno!
Najpre uzmite jednostavan komad odeće (jer smatram da je suvišno dodavati bilo šta na već printovanu ili šarenu odeću - ja sam odabrala ovaj šorts) i osam do deset nitni sa bodljikavim nastavcima (bolje je da ih imate više u slučaju da vam se neka polomi, kao meni :( ).
Predlažem nizanje nitni uz ivice prednjih džepova, mada možete optočiti i cele zadnje džepove ukoliko ste kreativnije raspoloženi ili imate drugačiju ideju. Probodite materijal na željenom mestu iglicama nitni, a zatim ih pažljivo savijte jednu prema drugoj (oprezno, pošto su malo oštrije, ja sam se par puta ubola).

Et voilà! Vaša jednostavna odeća dobila je sasvim novi izgled! Kako vam se dopada? :)

 

I'm so sorry for not publishing a single outfit post lately, but I'm very busy with senior prom exams and preparations for the entrance exam for college, so I have no time to take pictures. I promise to update this blog with outfit posts frequently as soon as I'm done with those obligations.
Anyway, while shopping for materials for my prom dress (it's finally done!), I bought ten spikes and studs of many shapes and sizes, including these stars that I liked a lot. I knew exactly where to put them as soon as I saw them.
Although many of you must have already done something like this, giving ideas to people who haven't won't hurt anybody. It's very simple!
First of all, take a simple piece of clothing (because I think that adding anything to colorful or printed items would be too much - I chose these shorts) and eight to ten studs with needle-shaped endings (you better have some more in case some of them break, like in my case :( ).
I suggest adding studs along the edge of front pockets, though you can cover entire back pockets in case you're in a creative mood or have a different idea. Pierce the material on the desired spot with the needles of the stud, and then carefully bend them over to face each other (be careful since they're a bit sharper, I hurt my fingertips a couple of times).

Et voilà! Your simple clothing item looks completely different! How do you like it? :)




1.  Over 1000 styles with up to 70% off
2.  Valid date: 06/01~06/07/2013


4 comments:

  1. Really nice!!! LOve this so much!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    ReplyDelete
  2. Odličan je!

    http://dsmithereens.blogspot.com

    ReplyDelete